VI RAJD „PO DROGACH I BEZDROŻACH GMINY KROKOWA”
1. Miejsce i termin
Rajd rozpocznie się w Lubkowie, w piątek 7 czerwca 2019 roku o godzinie 17.00 (świetlica wiejska), a zakończy się w sobotę 8 czerwca 2019 roku około godziny 18.00.
2. Cele imprezy
– Propagowanie żeglarstwa, turystyki pieszej oraz aktywnego wypoczynku na łonie natury.
– Zwrócenie uwagi na walory turystyczno – krajoznawcze Gminy Krokowa.
3. Warunki uczestnictwa
– W Rajdzie mogą wziąć udział patrole z drużyn harcerskich i starszoharcerskich Hufca Puck oraz patrole ze szkół Gminy Krokowa.
– Patrol liczy od 6 do 10 osób + pełnoletni opiekun.
– Zgłoszenia przyjmowane są e-mailowo hjaskulka@gmail.com do 25 maja 2019 roku
4. Wyposażenie patrolu
Każdy uczestnik Rajdu musi posiadać: umundurowanie harcerskie (dotyczy harcerzy), śpiwór, karimatę, obuwie zmienne, przybory toaletowe, przybory do spożywania posiłków, prowiant na kolację i śniadanie, ubiór turystyczny na słońce i deszcz, wygodne buty do wędrówki.
Każdy patrol zobowiązany jest zabrać ze sobą apteczkę, przybory do pisania, latarkę i aparat fotograficzny (może być w telefonie).
Patrole mogą rozbić swoje namioty na terenie bazy.
5. Wpisowe
10 zł od uczestnika Rajdu (opiekun nie płaci wpisowego).
6. Organizatorzy gwarantują
Nocleg w warunkach turystycznych, koszulki rajdowe dla każdego uczestnika, obiad w sobotę, ciepłą herbatę do śniadania i kolacji, dyplomy dla każdego patrolu, nagrody rzeczowe i Puchar dla najlepszych.
7. Postanowienia końcowe
– Za szkody wyrządzone w czasie trwania Rajdu odpowiedzialne są patrole wraz ze swoim opiekunem.
– Ocenę współzawodnictwa prowadzić będzie organizator Rajdu.
– Wszyscy uczestnicy Rajdu mają obowiązek przestrzegania zasad harcerskiego postępowania, dyscypliny, przepisów ruchu drogowego.
Organizatorki Rajdu
pwd Hanna Jaskułka
phm Jolanta Jeka- Roeske